سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خوشه

مهربانیت را باور نمی کنم

  ودستهایت را

                  که پینه ندارند   

   و به نان خشکی از دشمن  

                         خشنود ند  

مهربانیت را باور نمیکنم

وچشم هایت را

                    که بی ستاره ا ند 

بوی مرطوب باران

             در تو نیست 

تو سلام پاییزی 

و یک شاخه زیتون تو 

هیچ چیز را عوض نمی کند

مهربانی ات را باور نمی کنم 

و سینه ات را

که هرگز ، میزبان خدا نبوده است 

مهربا نی ات را باور نمی کنم ...                        

 

                   




فضل‏الله قاسمی ::: جمعه 87/10/20::: ساعت 1:19 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :34560
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<